Vad jag har packat till London - Happy girl!

bh
trosor
strumpor
1 vit linne
1 svart linne
3 lösa toppar
2 par leggings
stickad tröja
jeans väst
långklänning
sovkläder
sjal
svart kofta
skor
2 necessärer 
hårband
utredningskam
tuperingskam
tofsar
nagellacksborttagning
toplack
depora lippmann nagellack
OPI passion
essie nagelfil
pincett
tops
pads
deo
st tropez bronzing mousse
la roche posay effaclar
mac fix+
formula 10.0.6 shine free moisturizer
tomas sabo halsband
tomas sabo ring
1 par örhängen
lumene natural cobe lipgloss
mac lipliner naked line
make up for ever aqua lipliner coral
make up for ever aqua lipstick 36
mus exit
anastasia brow powder
benefit badgal mascara
mac studio fix powder
make up for ever full cover concealer
smashbox camera ready bb crem
smashbox photo finish primer
mac studio fix fluid NC30
loreal true match C1
benefit hoola bronzer
mus blush lush
tandkräm
tandborste
2 puder borstar 
rouge borste
ögonbrynsborste
real techniques buffing brush
 
väska
kamera + två objektiv
 
Har försökt att packa så lite som möjligt nu för att kunna få med mig så mycket som möjlig hem! Kommer nog att bli en del smink, men även kläder. Så därför har jag verkligen snålat med sminket jag ska ta med och kommer endast ta med det jag inte klarar mig utan. Så nu när ni läser detta inlägg sitter jag förmodligen på planet! Kommer bli så roligt att äntligen få åka dit! :)
 
Hoppas alla har fått en bra start på sommarlovet! 
Allmänt, Smink | |
Upp